V pěti desítkách lékáren Dr.Max je nově k dostání dermokosmetika Physicians Formula. Značku založil v roce 1937 americký lékař Frank Crandall, když pro svou ženu Edith vyvinul speciální make-up s šetrnými vlastnostmi k její pokožce.

Ve spolupráci se společností Diparlux [jediný oficiální český distributor] začal v padesátce lékáren Dr.Max exkluzivní prodej ikonické dermokosmetiky Physicians Formula. V několika kategoriích jde o nejprodávanější dermokosmetickou značku v USA. Po jejím prodeji v Česku ženy už dlouho volaly. Ovšem nejenom v Česku. Letos se americká dermokosmetická jednička začala plně prodávat i ve Velké Británii.

Dr.Max spustil pilotní prodej produktů americké značky už v březnu v deseti vybraných pobočkách. Extrémní zájem rozhodl o tom, že byl vzápětí sortiment dostupný i na e-shopu. Jen za první půlrok dosáhl testovací prodej obratu přes dva a čtvrt milionu korun.

Více než 120 položek

Od září je Physicians Formula dostupná už v padesáti lékárnách napříč Českem. To znamená ve všech větších městech republiky. Ostrý prodej v síti lékáren oficiálně odstartoval slavnostním eventem, který společnost Diparlux uspořádala na začátku měsíce ve Sky baru pražského hotelu Hilton. V něm desítky novinářů a bloggerek oslovil i generální ředitel sítě Dr.Max Daniel Horák.

„Physicians Formula se jako dekorativní kosmetika vyvinutá už v roce 1937 americkým lékařem Frankem Crandallem pro jeho manželku trpící lupusem perfektně hodí do dermokosmetické nabídky našich lékáren,“ řekl Daniel Horák.

Portfolio produktů americké značky čítá několik desítek položek. V nabídce e-shopu Dr.Max je jich přes 120. Všechny výrobky značky jsou hyperalergenní, na složení celého portfolia od samého počátku dohlížejí lékařští odborníci. Nejprodávanější jsou butter bronzery, tedy produkty, u nichž Physicians Formula představuje i jedničku na americkém trhu. Velký zájem je i o řasenku Organic Wear 100%.

Specializovaná síť dermocenter

Lékárny Dr.Max se na péči o pokožku zaměřují dlouhodobě. A to nejen nabídkou produktů. Klientům nabízí i stovku specializovaných dermocenter po celé ČR, k jejichž výbavě patří i diagnostická technika. Rovněž je tradičním generálním partnerem Stanu proti melanomu.

O Physicians Formula u Dr.Max samozřejmě průběžně dává vědět i Instagram lékáren, kde už zkušební březnový launch vzbudil mimořádnou pozornost. Na začátku září překročil počet jeho sledujících hranici deseti tisíc. Soutěž o produkty Physicians Formula byla historicky nejúspěšnější ze všech, které Instagram Dr.Max zatím vyhlásil.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here