Skupina Penta Hospitals CZ představila novou značku Senevida. Pod ní sjednocuje všechna svá zařízení pobytových sociálních služeb Alzheimer Home a SeneCura. Sedmnáct domovů SeneCura Penta Hospitals CZ akvírovala loni na konci roku.
Nyní tak skupina vlastní 54 specializovaných center péče o pacienty s Alzheimerovou chorobou. Podle jejích zástupců aktuální rebranding posiluje pozici skupiny jako největšího soukromého poskytovatele sociální a zdravotní péče v Česku.
Penta Hospitals převzala domovy se zvláštním režimem SeneCura
Podle ředitele Alzheimer Home a domácí zdravotní péče skupiny Penta Hospitals CZ Ivana Černovského je nový název Senevida pro zařízení pobytových sociálních služeb logický. Spojuje totiž to, o co v těchto zařízeních hlavně jde. A to je:
- Senioři, seniorní péče: Sene.
- Život, vitalita: Vida.
„Věříme, že jednotná značka nám umožní být srozumitelnější pro klienty a jejich rodiny. Propojení obou značek pro nás navíc znamená lepší podmínky pro sdílení know-how napříč zařízeními. Což nám umožní dále zvyšovat kvalitu péče,“ uvedl Černovský s tím, že nová jednotná značka posílí důvěru odborné i laické veřejnosti a zefektivní marketing a nábor pracovníků do domovů.
Proč dochází k přejmenování na Senevida
Jedním z důvodů vzniku nového názvu Senevida je i postupné rozšiřování nabízené péče v posledních letech. Stále ale platí, že domovy Alzheimer Home se specializují na péči o lidi s Alzheimerovou nemocí a jinými demencemi. Domovy SeneCura nepečují pouze o klienty s demencí, ale o všechny seniory, kteří potřebují podporu. Ať už trpí jinými typy demence, chronickými onemocněními, nebo jejich stav vyžaduje dlouhodobou péči.
V Alzheimer Home vzrostou platy o tisíc korun, vyjednaly odbory
„Našim klientům nabízíme komplexní zdravotní, ošetřovatelskou a sociální péči doplněnou o širokou škálu doplňkových služeb a volnočasových aktivit. Ty podporují soběstačnost, paměť, pohyb i celkovou kvalitu života,“ vyjasňuje Černovský.
Neptáte se, Vy jste pan Novák, ale ptáte se: Jak se jmenujete?
Podle něj nový název a vizuální identita se promítnou do komunikačních materiálů směrem dovnitř i vně společnosti. Celý proces rebrandingu se uskuteční do druhé poloviny roku 2026. Podle zástupců Penta Hospitals CZ změnu názvu nejprve komunikovali se zaměstnanci, klienty a jejich rodinami. A v blízké době začnou s úpravou stránek domovů, aktualizací sociální sítě, změnou označení budov, navigací a dojde i na obměnu pracovních oděvů a komunikačního stylu.
–RED–