Značka Dr.Max slaví 15 let a vyhlásila soutěž o ceny

1
951
ceny
Foto: Archiv ZdraveZpravy.cz

První lékárny pod značkou Dr.Max v Česku otevřely v roce 2006. Letos tak slaví 15 let své existence. Při příležitosti tohoto výročí Dr.Max nabízí svým klientům s věrnostní kartou možnost vyhrát zajímavé ceny.

Patnáct let na trhu pod značkou Dr.Max slaví lékárenská síť soutěží pro své věrnostní zákazníky. V loterii stíracích losů mohou do konce října vyhrát tři škody Kamiq, 15 elektrokol nebo 150 chytrých telefonů. A výročí si Dr.Max připomíná i speciálním logem [výše na obrázku vpravo, pozn. red.].

Jak funguje soutěž Dr.Max

V době od 1.10. do 31.10. 2021 získá každý zákazník Dr.Max za každých 250 korun z hodnoty nákupu v lékárnách Dr.Max a na e-shopu www.drmax.cz jeden soutěžní stírací los.

„Do hodnoty nákupu se započítává pouze volně prodejný sortiment,“ upozorňuje Dr.Max na svých webových stránkách.

Zároveň připomíná, že pro zařazení do slosování o ceny je nutné nejpozději do 15. 11. 2021 zaregistrovat los na soutez.drmax.cz. Do slosování se přitom zařazují pouze losy zaregistrované členy klientského programu Karta výhod Dr.Max. Zde avšak platí, že zájemci o věrnostní kartu se mohou do programu zprvu registrovat a poté zadat soutěžní kód z losu do svého online účtu. Pak už jen stačí aktualizovat kontaktní údaje a odeslat formulář.

Registrovat výherní los si mohou zákazníci nejpozději do 15. listopadu 2021. Výherci budou vylosovaní do 19. listopadu 2021.

Jak šel čas s lékárnami Dr.Max

Vůbec první neon Dr.Max se rozsvítil nad lékárnou Dr.Max v budově obchodní centra Kaufland v Kladně. Značka tak začala existovat po sloučení společností Česká lékárna a BRL Center, které obě provozovaly lékárenské sítě. Do společnosti Česká lékárna vstoupila jako akcionář investiční skupina Penta už roce 2004. Ta je také dodnes majitelem společnosti Česká lékárna, která řetězec Dr.Max provozuje. Někdejší investiční ředitel Penty Martin Štefunko byl také ten, kdo navrhl název Dr.Max pro celou vznikající síť v roce 2006.

Následovala rychlá expanze. Již o dva roky později překročil počet kamenných poboček Dr.Max v Česku první stovku. Za další čtyři roky, v roce 2012, druhou stovku a o rok později po celém Česku fungovalo již více než 300 lékáren Dr.Max. Významný skok v růstu lékárenské sítě pak představoval zmiňovaný rok 2012. Společnost Česká lékárna totiž koupila síť lékáren Lloyds.

„Čtvrtou stovku jsme překročili už v roce 2017, ale primárně nám nejde o růst počtu poboček“, říká generální ředitel společnosti Česká lékárna holding [ČLH] Daniel Horák.

Dnes má firma v Česku více než 460 lékáren, které představují cca 15 procent všech tuzemských veřejných lékáren. Lékárny přitom otevírá a provozuje i v okolních zemích, jako jsou například Slovensko, Polsko, Srbsko nebo Itálie.

Nové logistické centrum i taxislužba Taxík Maxík

Podle zástupců společnosti podstatnější než počet lékáren je jejich optimální pokrytí po České republice. A stejně tak důležitý je i rovnoměrný rozvoj kamenných lékáren a e-shopu. Online je přitom stále důležitější. Což potvrzuje i zájem klientů. Online prodeje Dr.Max dnes představují jedničku mezi lékárenskými virtuálními obchody v zemi.

„Abychom si své postavení udrželi, vybudovali jsme v Pavlově u Prahy nejmodernější lékárenskou logistickou základnu v republice,“ vysvětluje Daniel Horák.

Online objednávky tak firma od letoška vyřizuje jak z Brna, tak z nového skladového zázemí v Pavlově u Prahy, kde Dr. Max poprvé soustředil logistiku kamenných lékáren a e-shopu do jednoho místa.

Dr.Max začne doručovat léky domů v přesně daný čas

Důležité jsou ale i projekty ve prospěch klientů a veřejnosti spojené se značkou Dr.Max. Zde jde například o taxislužbu Taxík Maxík určenou pro seniory a osoby s hendikepem, která funguje ve dvaceti českých městech. Neopomenutelný je i jeden z nejsilnějších věrnostních programů Karta výhod Dr.Max, který čítá více než čtyři miliony členů.

–VRN–

1 komentář

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here