Prodeje e-shopu Dr.Max zaznamenaly ve druhém zářijovém týdnu svoji „druhou vlnu“. Lidé v něm nakoupili zboží za 26 milionů korun. Důvod je zřejmý. Za rekordními čísly stojí zájem o roušky a respirátory, ale i další ochranné pomůcky.

V kamenných lékárnách se zájem o ochranné pomůcky zmíněného typu stabilizoval na denních prodejích v řádu tisíců kusů. Rekordní byl ale již začátek druhého týdne září s téměř 30 tisíci prodanými kusy. Hygienické gely jdou na odbyt v kamenných lékárnách ve stovkách kusů.

„V celkových obratech stále vede kategorie Beauty Care, ale například již po celý srpen vedly v žebříčku nejprodávanějších produktů roušky a respirátory. Padesátikusové balení jednorázových chirurgických ústenek byl vůbec neprodávanější produkt na e-shopu Dr.Max. Vzrostl také podíl diagnostiky, například teploměrů či monitorů dýchání,“ říká mluvčí lékárenské sítě Dr.Max Michal Petrov.

Dr.Max potvrzuje rekordní prodej roušek a respirátorů

Lidé vyhledávají v e-shopu Dr.Maxe i jiné zboží

Stejně jako covidová krize přispívá k většímu tlaku na nárůsty online prodejů v e-shopu Dr.Max, je i příčinou změn preferencí u lidí. Ještě na začátku února hledali uživatelé internetu na stránkách Dr.Max odpovědi na různé problémy týkající se lékárenských pojmů, jako jsou probiotika, antikoncepce, až po ty o kráse či krémech na pleť. Ovšem již na konci tohoto měsíce začala převažovat poptávka po informacích o různých vitamínech a potravinových doplňcích na posílení imunity.

„Zlom přišel samozřejmě v březnu a od té doby bylo až do května téma dost jednotvárné. Ve stručnosti, lidé buďto hledali paralen, anebo roušky,“ vysvětluje ředitel e-commerce Dr.Max Jiří Navrátil.

Největší zájem přetrvává o chirurgické ústenky, kde je poptávka jednoznačně nejvyšší. Do objemu desítek tisíců prodaných kusů se ale dostávají i prodeje respirátorů třídy FFP2. Ty jsou nejvíce žádané v jednokusových baleních.

Zavedení systému rezervace léků na předpis

Dodejme, že krize covid-19 urychlila online procesy také u Dr.Maxe. Ten totiž již v dubnu implementoval ve všech svých lékárnách systém a proces rezervace léků na předpis. A to jen ve zbytku 1. pololetí pomohlo při vyzvednutí osmi tisíců eReceptů.

„Vyzkoušeli jsme si i nouzovou službu doručování léků až domů pro lidi nad 65 let, ale to byla mimořádná služba za mimořádných okolností. Nicméně věříme, že to alespoň někomu usnadnilo život,“ uzavírá Michal Petrov.

–RED–

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here